niedziela, 13 listopada 2011

Zanurzać się , zanurzać w piękno złotej jesieni...

Właśnie wróciliśmy z cudownego spaceru po lesie. Ostatnio wykorzystujemy każdą nadarzającą się sposobność aby poszwędać się z naszym Briardem wśród drzew. Zapach liści jest cudowny, kolory rewelacyjne a i słonko jeszcze ładnie przyświeca . Widok naszego szczęśliwego pieska buszującego w liściach jest bardzo zabawny ale czasem trzeba się dobrze przyjrzeć aby odróżnić naszego płowego przyjaciela na tle liści. Jego kolor włosa stanowi niezły kamuflaż, stapiając się z jesiennymi barwami :)

Zanurzać się , zanurzać w piękno złotej jesieni



Spróbuj pokochać jesień
z niesamowitymi urokami
Spójrz ile piękna niesie
obdarzając cię nowymi dniami.

Kolorowo jak wiosną
barwne liście ostatki zieleni
Dadzą chwilę radosną
twą szarość życia mogą odmienić.

Wieczór szybciej nastaje
słońce też znika wcześniej niż latem
Lecz nowe czy nie daje
chwile spokoju skorzystaj zatem.
 
/Tadeusz Karasiewicz/


Ten wiersz to piękne podsumowanie dzisiejszego radosnego kolorowego spaceru. Taką złotą jesień jaką obecnie mamy bardzo łatwo pokochać. Taka barwna i słoneczna ,niech trwa - niech trwa jak najdłużej.

 

6 komentarzy:

  1. Ech... sprawiłaś, że zapragnęłam sama udać się na spacer do lasu... Cudowne foty....

    OdpowiedzUsuń
  2. Miło, bardzo miło. Dzisiaj też buszowałam z pasami w złocistych liściach, na szczęście park Zamoyskich mam na wyciągnięcie ręki :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Lato to moja ulubiona pora roku, ale jesień też ma w sobie piękno :) Najlepiej jak bardziej słoneczna niż deszczowa. Też pstrykam sporo zdjęć, ale głownie komórką :(

    OdpowiedzUsuń
  4. Uwielbiam jesień, a zwłaszcza spadające z drzew liście. Ale i tak wolę cieplejsze pory roku, chociaż każda ma w sobie urok. Wiosną kwitną moje ukochane konwalie, latem można pływać w jeziorze, jesienią podziwiać kolorowe liście, a zimą jeździć na łyżwach, lepić bałwana i rzucać się śnieżkami. :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Jesień jest piekną porą roku, szczególnie wtedy gdy nie jest deszczowo i mroźnie. Szelest liści, ich kolor, to coś wspaniałego. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. Wyjątkową jesień mamy w tym roku, ciepłą i słoneczną :) Jednak ja jestem prawdziwą fanką zimy i z chęcią przywitałabym grubą warstwę białego puchu :)

    OdpowiedzUsuń

Witam pokrewne dusze, które trafiły do mojego świata, bardzo mi przyjemnie Was u siebie gościć... Będzie mi niezmiernie miło gdy zostawicie po swoich odwiedzinach słówko. Każdy Wasz komentarz dodaje mi skrzydeł , poprawia humor i jest dla mnie inspiracją do dalszego działania .

Dziękuję i pozdrawiam serdecznie

Anonimowych gości aby nie byli tacy bezosobowi proszę o podpisanie się imieniem.