niedziela, 25 marca 2012

Seriale , seriale, seriale...

Zasady:
1. Opublikuj u siebie na blogu logo taga.
2. Napisz, kto Cię otagował
3. Zaproś co najmniej 5 bloggerów.
4. Wymień i opisz kilka swoich ulubionych serial
 Do zabawy zaprosiła mnie bishoujo , a ja chętnie wezmę  w niej udział gdyż  lubię filmowe klimaty. Ulubione seriale ? Hmm...na przestrzeni lat uzbierało się ich sporo , nie będę wymieniać wszystkich :) lecz te które przyjdą mi pierwsze na myśl ...

- Ponadczasowe , pomimo niezliczonych powtórek - zawsze chętnie oglądam :
1.Jak rozpętałem II wojnę światową
2. Janosik
3. Stawka większa niż życie
4. Czterej pancerni i pies

- Science fiction, mój ukochany gatunek nie tylko filmowy  :
5. Gwiezdne Wrota SG-1
6. Inwazja

-  fantasy, kolejny ulubiony gatunek : 

7. Miecz Prawdy
8. Xena

-  niezapomniane : 
 9. Powrót do Edenu
10. Shogun

- wyjątkowy, obecnie oglądam :

11. Mentalista


Teraz powinnam zaprosić 5 kolejnych osób, jednak myślę ze sporo osób już zostało zaproszonych więc ja zapraszam wszystkich tych którzy jeszcze nie brali udziału  w zabawie a mają na to ochotę :)


10 komentarzy:

  1. Janosik, Stawka większa niż życie, Czterej pancerni i pies- te oglądam wyrywkowo, czasem po jednym odcinku ;)
    A Mentalistę zaczęłam i nawet mnie zaciekawił, ale jakoś nie kontynuowałam :P

    OdpowiedzUsuń
  2. Moje typy byłyby zupełnie inne, choć z pewnością mogę się podpisać pod Janosikiem i Czterem Pancernymi :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Och, "Jak rozpętałem II wojnę światową" i "Miecz prawdy" uwielbiam, a o nich zapomniałam :O

    Dzięki, że zdecydowałaś się wziąć udział w zabawie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja w serialach jestem baaardzo do tyłu, ale Twój ranking jest bardzo ciekawy ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Twoje ponadczasowe seriale to i moje ulubione ponadczasowe hiciory, oprócz "Stawki..." za którą nie przepadałam i w sumie widziałam tylko kilka odcinków tego serialu.
    "Powrót do Edenu" - to były wrażenia, to samo dotyczy "Shoguna", przy okazji Richarda Chamberlain przypomniał mi się jeszcze jeden serial "Ptaki ciernistych krzewów", uwielbiałam tę produkcję.

    OdpowiedzUsuń
  6. Czterej pancerni-kto nie oglądał?.. sądze że nikt. Pozdrawiam i zapraszam do mnie.

    OdpowiedzUsuń
  7. A dziw bierze, że większość Twoich ulubionych seriali pokrywa się z tymi, które i ja oglądałem, niektóre nawet kilka razy.

    Pozdrawiam.:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Z twojej listy serialów tylko lubię oglądać ,,Mentalistę''. Reszta to nie moje klimaty, gdyż wolę bardziej sensacje i horrory.

    OdpowiedzUsuń
  9. Ciekawe pozycje wybrałaś :) Większość z tych seriali miałam okazję oglądać 'przelotem', czyli tylko kilka odcinków.

    OdpowiedzUsuń
  10. Dwa pierwsze oglądałam i były bardzo fajne. Reszta jest mi raczej nieznana.

    OdpowiedzUsuń

Witam pokrewne dusze, które trafiły do mojego świata, bardzo mi przyjemnie Was u siebie gościć... Będzie mi niezmiernie miło gdy zostawicie po swoich odwiedzinach słówko. Każdy Wasz komentarz dodaje mi skrzydeł , poprawia humor i jest dla mnie inspiracją do dalszego działania .

Dziękuję i pozdrawiam serdecznie

Anonimowych gości aby nie byli tacy bezosobowi proszę o podpisanie się imieniem.