sobota, 27 sierpnia 2011

NADSZEDŁ CZAS NA URLOP oraz Top 10: miejsca znane z literatury, które chcielibyśmy odwiedzić


Dzisiaj w ekspresowym tempie, kolejne wybrane pozycje z cyklu Klaudyny - TOP 10
Ekspresowo, gdyż przygotowujemy się do wyjazdu na upragniony urlop - kierunek Mazury.
A poniżej , miejsca  znane z literatury - które bardzo chętnie bym odwiedziła.


1.RIVENDELL - Władca Pierścieni ( John Ronald Tolkien )
2.LOTHLORIEN - Władca Pierścieni ( John Ronald Tolkien )


3.WYSPA JOANNY i EDWARDA - Błękitny Zamek ( Lucy Maud Montgomery )
4.ZIELONE WZGÓRZE - Ania z Zielonego Wzgórza ( Lucy Maud Montgomery )

5.OGRÓD - Tajemniczy ogród (Frances Hodgson Burnett )

6.Ogólnie JAPONIA - Shogun ( James Clavell )
7.RANCHO - Niebo Montany ( Nora Roberts )
8. WENECJA - Namiętność ( Janette Winterson )
9.PEMBERLEY - Duma i uprzedzenie ( Jane Austen )
10.DOM NAD ROZLEWISKIEM  NA MAZURACH-  Dom nad rozlewiskiem( Małgorzata Kalicińska )


Ten ostatni motyw zostawiłam sobie na koniec , aby zaakcentować nasz wyjazd do agroturystyki nad jeziorem Silec na Mazurach. Zaopatrzeni  w środek przeciw komarom wyruszamy odpocząć, naładować akumulatory i wyłączyć się z codziennego zgiełku na tydzień. Trzymajcie kciuki za pogodę i coby nas tam komary nie pożarły.

Pozdrawiam serdecznie wszystkich odwiedzających mój blog i do zobaczenia za tydzień...
ps, zostawię jeszcze fotkę z miejsca do którego jedziemy, mam nadzieję ze wszystko będzie tak jak na zdjęciach :)




Do zobaczenia za tydzień :)

4 komentarze:

  1. O Szogunie nie pomyślałam, a szkoda. Za to w świecie Tolkiena i Montgomery pewnie się spotkamy :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Zastanawiałam się nad Domem nad rozlewiskiem intensywnie :) A z chęcią wyspę Joanny i Edwarda bym odwiedziła!

    OdpowiedzUsuń
  3. Wenecję już poznałam, na Mazurach nie byłam nigdy. W oba te miejsca chciałabym się wybrać. Zresztą! Wszystkie podane przez Ciebie mnie fascynują. Zwłaszcza cudowne plenery z 'Władcy Pierścieni' :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ooo, tajemniczy ogród, moja ulubiona ksiażka z dzieciństwa! Bardzo bym tam chciała być :)

    OdpowiedzUsuń

Witam pokrewne dusze, które trafiły do mojego świata, bardzo mi przyjemnie Was u siebie gościć... Będzie mi niezmiernie miło gdy zostawicie po swoich odwiedzinach słówko. Każdy Wasz komentarz dodaje mi skrzydeł , poprawia humor i jest dla mnie inspiracją do dalszego działania .

Dziękuję i pozdrawiam serdecznie

Anonimowych gości aby nie byli tacy bezosobowi proszę o podpisanie się imieniem.