wtorek, 30 kwietnia 2013

Humorystyczny kącik Dalii...

- Nie wiem, co kupić kumplowi na urodziny.
- Może książkę?
- Nieee, już ma. 

***

 Po wyborach na prezydenta Wałęsa się przeprowadza do Pałacu Prezydenckiego. 
Danusia pyta przy pakowaniu rzeczy :
- Lechu, a książki zabieramy ?
- No, kucharska to się jeszcze może przydać, ale telefoniczną możesz zostawić.




***

 - Czy są książki Chyły?
- Nie ma
- A były?
- Też nie ma. 

***
 - Co czytasz?
- Karol May
- Pokaż? Ależ to nie May tylko Marks!
- O, a już się dziwiłem, że jestem na 200 stronie a tu nic o Indianach

***

***

 Czytelnik zwraca się do bibliotekarza:
- Czy mógłbym sobie przedłużyć książkę?
- A o ile centymetrów? 


5 komentarzy:

  1. Ha ha, kilka kawałów wymiata, nawet taki ponurak jak ja się uśmiał :-P

    OdpowiedzUsuń
  2. Z niektórych można było się pośmiać - dzięki ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Heheh wielu z tych kawałów nie znałam wcześniej. :D :D

    OdpowiedzUsuń

Witam pokrewne dusze, które trafiły do mojego świata, bardzo mi przyjemnie Was u siebie gościć... Będzie mi niezmiernie miło gdy zostawicie po swoich odwiedzinach słówko. Każdy Wasz komentarz dodaje mi skrzydeł , poprawia humor i jest dla mnie inspiracją do dalszego działania .

Dziękuję i pozdrawiam serdecznie

Anonimowych gości aby nie byli tacy bezosobowi proszę o podpisanie się imieniem.