poniedziałek, 28 maja 2012

Uwaga książki - najgorsze są dobre ...

Natknęłam się na taki oto filmik mówiący o niebezpieczeństwie jakie niesie za sobą czytanie książek.  Pewnie do tej pory nie zdawaliście sobie z tego sprawy jakie spustoszenie one sieją .Ja też nie . Dlatego  ku przestrodze i w celach edukacyjnych powstał ten oto kontrowersyjny filmik. 
Oto cała prawda o szkodliwości czytania książek:
Zaciekawieni ? Obejrzyjcie sami jak niebezpieczne są książki :



 Przewrotność ludzka nie ma granic ! :) 
Perfidnie zwodniczy, zakropiony sporą dawką ironii  filmik balansujący na granicy absurdu , kontra potwornie niebezpieczny wciągający nałóg wywołujący pożary katastrofy budowlane, choroby oczu . Nałóg ten jest  niezwykle wciągający ,zaraża stawia włosy na głowie i wpędza w długi  :)
cytat :
" Kolega z tyłu, czegoś szuka sam nie wiem czego,siedzi już tutaj trzy godziny w księgarni - tak to właśnie wygląda... Ludzie się  w tym gubią ... Kilka dni po wypłacie człowiek przychodzi, bierze już po prostu na kreskę książki. Staramy się być wyrozumiali , jednak twarda ręka rynku nam to uniemożliwia "

 Niedawno mieliśmy okazję spotkać się  z podobną formą  kampanii , pamiętacie akcję  z okazji Dnia książki  " Czytaj ! Zobacz więcej..." była utrzymana w podobnym tonie > Tylko że ta była wcześniejsza, pochodzi z 2008 .
UWAGA KSIĄŻKI - NAJGORSZE SĄ DOBRE to  wystawa rysunków Antka Wajdy oraz prezentacja , edukacyjnego filmu Karola Pęcherza i Antka Wajdy o nieświadomości społecznej i zagrożeniach związanych z powszechnym przyzwoleniem na czytanie książek.
Projekt ten był   imprezą towarzyszącą Wrocławskim Promocjom Dobrych Książek w roku 2008.

 I co Wy na to ?
Jak Wam się podobają tego typu przekazy ?
Bo mi się podobają takie "oszukańcze" akcje , taki ironiczny humor niezmiernie przypadł mi do gustu :)




12 komentarzy:

Witam pokrewne dusze, które trafiły do mojego świata, bardzo mi przyjemnie Was u siebie gościć... Będzie mi niezmiernie miło gdy zostawicie po swoich odwiedzinach słówko. Każdy Wasz komentarz dodaje mi skrzydeł , poprawia humor i jest dla mnie inspiracją do dalszego działania .

Dziękuję i pozdrawiam serdecznie

Anonimowych gości aby nie byli tacy bezosobowi proszę o podpisanie się imieniem.