wtorek, 16 lutego 2016

Krótko i teściwie...


„Wszyscy jesteśmy geniuszami. 
Ale jeśli oceniasz rybę po jej zdolności wspinania się na drzewa,
 to całe życie będzie myślała, że jest głupia.”


Albert Einstein



Skojarzyło mi sie jeszcze jedno zadanie które bardzo zapadło w pamięć ,
 jak małpa ratowała rybę:

" Trzeba ci pomóc abyś nie utonęła, uratuję cię  - rzekła małpa do ryby , 
wyjęła ją z wody i ułożyła na gałęziach drzewa...."

...

To, co dla jednego jest pożywieniem, jest trucizną dla drugiego








 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Witam pokrewne dusze, które trafiły do mojego świata, bardzo mi przyjemnie Was u siebie gościć... Będzie mi niezmiernie miło gdy zostawicie po swoich odwiedzinach słówko. Każdy Wasz komentarz dodaje mi skrzydeł , poprawia humor i jest dla mnie inspiracją do dalszego działania .

Dziękuję i pozdrawiam serdecznie

Anonimowych gości aby nie byli tacy bezosobowi proszę o podpisanie się imieniem.