czwartek, 30 października 2014

Gadżet ...i punkt widzenia...


Je­dyną rzeczą jaką mam nap­rawdę [...], 
jest mo­je włas­ne życie i mój włas­ny pun­kt widzenia. 

Krzysztof Kieślowski

***
 Punkt widzenia dziecka. 
Wszyscy go kiedyś znali, ale oddaliliśmy się od niego tak bardzo, 
że trudno nam znowu do niego powrócić.

Agata Christie

***

 Są dwie linie, linia serca, linia mienia…
I daj Boże, żeby biegły równolegle…
Ale bywa – któraś zboczy i się przetną…
Po przecięciu pozostaje tylko punkt…
Ludzie mówią, że ten punkt, to punkt widzenia… 

Andrzej Poniedzielski

6 komentarzy:

  1. Oj i ja ten gadżet lubię :)))
    Nie ma dnia żebym się w niebo nie gapiła!!
    Pogapisz się dziś ze mną?

    OdpowiedzUsuń
  2. Obowiązkowo , w tak miłym towarzystwie to możemy się gapić do wieczora :) :):)

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetny gadżet i do tego nie kosztuje zwyczajowe 1.99$

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No właśnie , jest ogólnie dostępny i póki co nic nie kosztuje :)

      Usuń
  4. Dobrze czasami natrafić na słowa, które wzbudzą refleksję, bo... pokazują, że ogląd spraw i rzeczy może być inny niż się nam wydaje.
    W dzieciństwie wieczorami namiętnie wpatrywałem się w niebo. to był mój gadżet. Dziś to laptop i smartfon... niestety. Spróbuję odnaleźć zapomniane rzeczy i emocje.

    OdpowiedzUsuń
  5. To prawda że za dużo wpatrujemy się w te monitory ...to nic złego ale w chwili gdy przesłaniają nam niebo to już niepokojące ...bardzo :) choć oczywiście i tak wszystko zależy od punktu widzenia :)

    OdpowiedzUsuń

Witam pokrewne dusze, które trafiły do mojego świata, bardzo mi przyjemnie Was u siebie gościć... Będzie mi niezmiernie miło gdy zostawicie po swoich odwiedzinach słówko. Każdy Wasz komentarz dodaje mi skrzydeł , poprawia humor i jest dla mnie inspiracją do dalszego działania .

Dziękuję i pozdrawiam serdecznie

Anonimowych gości aby nie byli tacy bezosobowi proszę o podpisanie się imieniem.