poniedziałek, 23 czerwca 2014

Miej serce i patrz w serce...




13 komentarzy:

  1. "Lecz nigdy nie złorzeczę tobie serce moje
    Dopóki bolisz mnie to wiem że nie śpisz
    Dopóki bolisz mnie"
    ....

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jednak lepiej by było gdyby bolisz zamienić na bardziej przyjemne słowo ...ale to prawda serce jest bardzo czułym odbiornikiem i tez może boleć :)

      Usuń
  2. Wrażliwość jak wielu ją zatraca w pędzie o coś po coś, zataracjąc w sumie samego siebie. A potem pustka i ręka w nocniku.
    Dla mnie sercem można więcej zdobyć niż tak popularnym cwaniactwem.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przemawia do mnie holistyczne podejście CUD - ciało -umysł- dusza , gdzie na równi dba się zarówno o aspekty fizyczne jak i te na poziomie wewnętrznym...aby zachować równowagę ...serce wtedy ma szansę wzrastać w siłę :)
      Oj od cwaniactwa z daleka ...intuicyjnie już omijam takie osoby ...i z własnej woli nie podchodzę :)

      Usuń
  3. Zawsze i we wszystkim należy zadawać sobie fundamentalne pytanie: a gdzie w tym wszystkim ja? Mając serce potrafimy odnaleźć równowagę pomiędzy tym, co się nam należy a tym, co jest nasza powinnością wobec innych.
    Serce jest tutaj kluczem.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bo JA jest najważniejsze i wcale nie jest to egoizm, bez JA nic byśmy nie uczynili ani dla siebie ani dla innych ....miej serce i patrz w serce ...rozwijanie JA może przynosić obopólne korzyści ...takim kluczem można otworzyć większość drzwi :)

      Usuń
  4. " Słuchaj po prostu głosu swego serca. Ono wie wszystko" Paulo Coelho PS.serce to najczulsze miejsce..:-) Serdeczne uściski:-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Słuchać ze zrozumieniem...a to wcale nie takie proste...wbrew pozorom :)
      "Serce ma swoje racje, których rozum nie zna. "

      Pozdrowienia płynące z serca :)

      Usuń
  5. To prawda serce chodzi swoimi ścieżkami i mało ma wspólnego z kolegą rozumem..heh:) Czasem próbują się zaprzyjaźnić jednak w rezultacie różnie im to wychodzi:)
    Dziękuję za uśmiechnięty latawiec, który dziś bardzo poprawił mi nastrój.. i jeszcze dzielę się z Tobą "czereśniami z mojego sadu prozy, robię z nich czasem takie śmieszne kolczyki":)

    OdpowiedzUsuń
  6. Słoneczniki mają w sobie coś tak radosnego że nie sposób się uśmiechać...naładowane sa słoneczną energią - cieszę się że Ci się spodobał :)
    A mi się podoba bardzo Twoja czereśniowa ozdoba...i smaczna na dodatek :) Niezwykły jest Twój sad :) Dziękuję :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Cześć. Nominuję Cię do Liebster Blog Award :)
    Więcej informacji tutaj: http://cassiemiedzyksiazkami.blogspot.com/2014/06/powrociam-liebster-blog-award.html
    Pozdrawiam c:

    OdpowiedzUsuń

Witam pokrewne dusze, które trafiły do mojego świata, bardzo mi przyjemnie Was u siebie gościć... Będzie mi niezmiernie miło gdy zostawicie po swoich odwiedzinach słówko. Każdy Wasz komentarz dodaje mi skrzydeł , poprawia humor i jest dla mnie inspiracją do dalszego działania .

Dziękuję i pozdrawiam serdecznie

Anonimowych gości aby nie byli tacy bezosobowi proszę o podpisanie się imieniem.