niedziela, 2 lutego 2014

Być sobą






Każdy z nas jest oryginalny i jest to naszą siłą o której zapominamy - od dziecka bardzo często próbuje się nas nagiąć i przystosować do wymaganych  standardów i norm , zminimalizować tą naszą wyjątkową indywidualność - ujednolicić . Dlatego też zamiast  dążyć do rozwoju i wolności umysłu, niejednokrotnie chcemy się upodobnić na siłę do innych , jest to bardzo złudne .  Nie zapominajmy  o naszej indywidualności - to ona czyni nas wyjątkowymi, natomiast zdrowe relacje z innymi wzbogacają nasze spojrzenie , pobudzają do wzajemnej kreatywności i rozwoju . 

Pozdrawiam cieplutko
Dalia 




 

2 komentarze:

  1. Skąd ty takie piękne cytaty wynajdujesz? Ten jest cudny!
    Również pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  2. Cytat znam od dawno, tak naprawdę to jedn z moich ulubionych, dlatego, że pięknie przedstawia wyjątkowość każdego z nas. No bo z czym tu się można spierać? Każdy z nas niepowtarzalny i warto o tym pamiętać i to ... doceniać.
    Ściskacze :-)

    OdpowiedzUsuń

Witam pokrewne dusze, które trafiły do mojego świata, bardzo mi przyjemnie Was u siebie gościć... Będzie mi niezmiernie miło gdy zostawicie po swoich odwiedzinach słówko. Każdy Wasz komentarz dodaje mi skrzydeł , poprawia humor i jest dla mnie inspiracją do dalszego działania .

Dziękuję i pozdrawiam serdecznie

Anonimowych gości aby nie byli tacy bezosobowi proszę o podpisanie się imieniem.