sobota, 7 stycznia 2012

Top 10: bohaterowie książek, z którymi wybrałybyśmy się na randkę



Top 10
to akcja, przy okazji której raz w tygodniu na blogu pojawiają się różnego rodzaju rankingi, dzięki którym czytelnicy mogą poznać bliżej blogera, jego zainteresowania i gusta.Inicjatorką jest oczywiście Klaudyna

Dawno już nie brałam w niej udziału,ale zabawa podoba mi się  więc dziś odgrzebałam temat co prawda z września  lecz cały czas na topie :
Dziesięciu bohaterów, z którymi wybrałybyśmy się na randkę!


1. Eomer " - Władca Pierścieni"
2. John Thornton  - " Północ i Południe "

3. Wilczarz  z Rodu Szarego Psa  - "Wilczarz"

4. Andrzej Kmicic - " Potop "
5. Geralt z Ravii - "Saga o Wiedźminie"




I tu się zatrzymałam , wygląda na to że dziś będzie to Top 5 . Tych pięciu  panów aż nadto wystarczy ...
i dokładnie  w tej kolejności :)

I co Wy na to ?

Dopisek :
Po zastanowieniu uznałam iż zapomniałam o pewnym panu a może hmmm... panach ? W końcu chodzi o dwie odrębne postacie więc niech będzie że jednak razem będzie ich siedmiu czyli ostatecznie stanęło na
Top 7:)

6. Mr. Darcy - "Duma i uprzedzenie " 
oraz
7. Mark Darcy - " Dziennik Bridget Jones "

5 komentarzy:

  1. Osobiście nie wybrałabym się z żadnym na randkę, no może ewentualnie z Johnym Thorntonem. Cóż każdy z nas ma inne gusta :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Z 6 i 7 zdecydowanie też bym poszła;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Kawalerów masz na wyłączność, bo to nie moja topowa siódemka :)

    OdpowiedzUsuń
  4. cyrysia : a o gustach, jak powszechnie wiadomo się nie dyskutuje - hi,hi :)

    Miravelle: mr.Darcy górą :)

    Natula: a to też dobrze, z nikim nie muszę konkurować :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Zdecydowanie 6 i 7 są w moim guście;)

    http://filmowymelanz.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Witam pokrewne dusze, które trafiły do mojego świata, bardzo mi przyjemnie Was u siebie gościć... Będzie mi niezmiernie miło gdy zostawicie po swoich odwiedzinach słówko. Każdy Wasz komentarz dodaje mi skrzydeł , poprawia humor i jest dla mnie inspiracją do dalszego działania .

Dziękuję i pozdrawiam serdecznie

Anonimowych gości aby nie byli tacy bezosobowi proszę o podpisanie się imieniem.