czwartek, 16 czerwca 2011

Nowy stosik

Niespodziewanie uzbierał mi się kolejny stosik a to za sprawą prezentów w postaci książek. Kilka dokupiłam i proszę - oto jest :      


1. Trudi Canavan - Głos Bogów ,tom III / prezent - będę musiała dokupić jeszcze dwa pierwsze tomy, ha
2. Trudi Canavan - Szepty Dzieci Mgły i inne opowiadania  / prezent
3. Sara Grant - Neva / wypatrzona i zakupiona
4. Bernard Cornwell - Zwiastun Burzy /  prezent
5. Nicholas Sparks - Bezpieczna Przystań /wypatrzona i zakupiona
6. Alison Goodman - Eona.Ostatni Lord Smocze Oko 
/oczekiwana kontynuacja - Eon.Powrót Lustrzanego Smoka
7. Bożena Gostkowska - Tolo , Muszkieter z Dywizjonu 303, wspomnienia o Witoldzie Łokuciewskim /wypatrzona i zakupiona

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Witam pokrewne dusze, które trafiły do mojego świata, bardzo mi przyjemnie Was u siebie gościć... Będzie mi niezmiernie miło gdy zostawicie po swoich odwiedzinach słówko. Każdy Wasz komentarz dodaje mi skrzydeł , poprawia humor i jest dla mnie inspiracją do dalszego działania .

Dziękuję i pozdrawiam serdecznie

Anonimowych gości aby nie byli tacy bezosobowi proszę o podpisanie się imieniem.