czwartek, 28 stycznia 2016

Chochlik psotnik...

He-j , hee-j dobra wiadomość jest taka że chochlik się znudził i poszedł sobie dalej ...czyli działa...nie wiem co zrobiliście ...ale działa...zaraz po Waszych odwiedzinach sobie poszedł...patrzyłam nie zapeszając ...sprawdzałam czy to aby nie podpucha ...czy nie zasnął sobie gdzieś w te mrozy ( już teraz byłe ) ale..ale ...już wiem że działa jak należy. I to jest dobra wiadomość ...
....a złej nie ma ...bo po co ?
Pozdrawiam ciepło i zmykam ...czas mi ucieka ostatnio niemiłosiernie...tez tak macie ?
Pa
Pa
Pa


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Witam pokrewne dusze, które trafiły do mojego świata, bardzo mi przyjemnie Was u siebie gościć... Będzie mi niezmiernie miło gdy zostawicie po swoich odwiedzinach słówko. Każdy Wasz komentarz dodaje mi skrzydeł , poprawia humor i jest dla mnie inspiracją do dalszego działania .

Dziękuję i pozdrawiam serdecznie

Anonimowych gości aby nie byli tacy bezosobowi proszę o podpisanie się imieniem.