wtorek, 16 lipca 2013

Darując książkę - pomóż...

Witam serdecznie
Chciałabym nieśmiało zwrócić Waszą uwagę Kochani na akcję zorganizowaną przez Fundację Mon Ami   mającą na celu pomoc zwierzakom trafiającym pod jej opiekę . Oto apel  który widnieje na ich stronie :


Podaruj książkę - pomóż koniom!


 Rozpoczynamy wielką zbiórkę książek!
Przyjmiemy każdą ilość!

Przejrzyjcie swoje biblioteczki, szafki, półeczki i piwniczki - wyszukajcie niepotrzebne książki.

POMÓŻCIE NAM ORGANIZOWAĆ CYKLICZNE KIERMASZE KSIĄŻEK!

Cały dochód z kiermaszy zostanie przeznaczony na leczenie i utrzymanie koni znajdujących się pod opieką Fundacji Mon Ami.

Wszystkich zainteresowanych akcją prosimy o kontakt tel.889 606 082 lub email fundacjamonami@gmail.com


Ja już wstępnie przejrzałam swoją biblioteczkę i odłożyłam kilka książek.  Mam nadzieję że przekażecie Kochani tą informację dalej w blogowy świat ,dzięki czemu uda się zebrać trochę książek  a my blogerzy będziemy mieli swój mały wkład w opiekę nad tymi wspaniałymi zwierzętami.  
Bo Kochani gdzie najlepiej znaleźć książkę jak nie u moli książkowych, no gdzie  ?


Z gorącym pozdrowieniem i uśmiechem :)

2 komentarze:

  1. Bardzo dobrze, że piszesz, akurat mam u siebie co nieco:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo potrzebna akcja! mam u siebie trochę niepotrzebnych książek, więc chętnie dołączę :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń

Witam pokrewne dusze, które trafiły do mojego świata, bardzo mi przyjemnie Was u siebie gościć... Będzie mi niezmiernie miło gdy zostawicie po swoich odwiedzinach słówko. Każdy Wasz komentarz dodaje mi skrzydeł , poprawia humor i jest dla mnie inspiracją do dalszego działania .

Dziękuję i pozdrawiam serdecznie

Anonimowych gości aby nie byli tacy bezosobowi proszę o podpisanie się imieniem.