niedziela, 29 grudnia 2019

Czas do lamusa...

Dawno , dawno  w odległej galaktyce....

28 luty 2011 ...wow...pierwszy post na  blogu Pozytywnie zakręconej ...pamiętam jak nieśmiało go pisałam...z czasem treści się zmieniały i  zmieniało sie moje życie .

9 lat...te ostatnie dwa już z doskoku...powoli w swoim nieśpiesznym rytmie blog odchodzi do lamusa ....kawałek mojej można by rzec historii...wzruszenie mnie ogarnęło...łezka  w oku zakręciła...
 Ta historia zasługuje na zakończenie... to jest dobry moment ...symbolicznie wraz  z końcem roku .

Dziękuje wszystkim którzy byli częścią tej mojej historii pisanej , czasem dźwiękowej i obrazkowej :)

Dziękuję przede wszystkim  : Fibuli i Soni  , jesteście kochane  , zapadłyście mi głęboko w serce dziewczyny ....a także Juli K oraz Emmie Ernst , jak dobrze że jesteście ....

DZIĘKUJĘ za wspólne impresje  w ciepłym wełenkowym klimacie,  za wspólne śpiewanie ptasiej piosenki i ten błysk flesza w głowie gdy myśli rozrzucone poskładały się natchnione w całość....i wyskoczyły na powierzchnię pozytywnie zakręcone ....to był dobrze spędzony czas wraz z Wami ...



 " Coś się kończy, coś się zaczyna.".....
 



By Nowy Rok 2020 obfitował we wszelką pomyślność, ludzką życzliwość i pozytywna energię....
abyśmy pielęgnowali w sobie piękne uczucia które często gubimy w   szarej rzeczywistości ...
Miłości i wiary które uskrzydlają i góry przenoszą...
Wewnętrznego spokoju i pogodnych myśli...
tego sobie i wszystkim życzę...






Do zobaczenia  w innej Galaktyce....






4 komentarze:

  1. Cześć kochana:*
    Chyba nie lubię pożegnań....jakoś mi się smutno zrobiło...
    Z drugiej strony, jeżeli to Twoja droga, idź z otwartym serduchem dalej....
    Bądź sobą, miej głowę pełną marzeń...:) ściskam mocno...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj, Soniu kochana i ja nie lubię pożegnań, - tak spontanicznie przyszło . Chciałam także podziękować Wam za to że jesteście , bo to cenne jest, pomimo tego że wirtualnie. Teraz czasowo nie wyrabiam i podwójnie zakręcona jestem, zupełnie przez to zaniedbałam blog. Ale kochana...zostawiłam sobie furtkę do innej galaktyki...bo kto wie - kto wie ? :)))

      Dziekuję Soniu za ciepłe słowa i przytulam mocno :)
      "Do zobaczenia "

      Usuń
    2. Ja też dziękuję, że jesteś:*
      I to nic, że zaniedbałaś odrobinę blog, przecież lekko zakurzony nikomu nie przeszkadza...Wszyscy wiemy, że masz teraz "okruszka" i wszyscy to rozumiemy. Ale nie odchodź tak całkiem....
      Buziaki:*

      Usuń
    3. Ach...i tak mnie cięgnie...nie wiem czy wytrwam w postanowieniu :)))) hihi :) Raczej nie całkiem :)
      Buziaki :)

      Usuń

Witam pokrewne dusze, które trafiły do mojego świata, bardzo mi przyjemnie Was u siebie gościć... Będzie mi niezmiernie miło gdy zostawicie po swoich odwiedzinach słówko. Każdy Wasz komentarz dodaje mi skrzydeł , poprawia humor i jest dla mnie inspiracją do dalszego działania .

Dziękuję i pozdrawiam serdecznie

Anonimowych gości aby nie byli tacy bezosobowi proszę o podpisanie się imieniem.