wtorek, 14 lipca 2015

Podstęp bogów...

Bogowie starali się znaleźć miejsce na ukrycie Mocy, żeby ludzie nie mogli czerpać z tej wszechpotężnej siły...
Jeden z bogów proponował ukryć ją na szczycie wysokiej góry, drugi bóg jednak przestrzegał, że prędzej czy później człowiek i tak wejdzie na górę i zawładnie Mocą. Inny bóg radził ukryć Moc w głębinach morskich, ale i ten projekt zakwestionowano tłumacząc, że człowiek znajdzie sposób na nurkowanie w głębinach. Jeszcze inny bóg sugerował ukrycie Mocy głęboko pod ziemią, ale i ten zamysł odrzucono dowodząc, że człowiek się do niej dokopie.
Aż w końcu pewien stary, mądry bóg zaproponował:
- Zamknijmy Moc w głębi samego człowieka. Człowiekowi nigdy nie przyjdzie do głowy, by właśnie tam zajrzeć
I tak też uczyniono.

6 komentarzy:

  1. Przyszłam się przywitać:*
    Cześć Marysiu:):) fajnie, że jesteś, z całą mocą, którą masz w środku,.....i z której jak sądzę czerpiesz coraz świadomiej siłę:):):)
    Przytulam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hej,hej jak miło :)
      Odkrywam z każdym dniem niczym w kopalni odkrywkowej swoje wnętrze...ta MOC jest po latach "ciemności" chwilami wręcz oślepiająca .. .
      Pozdrawiam cieplutko :))

      Usuń
  2. Sprytnie to bogowie wymyślili, ale i my jesteśmy sprytni, bo bez zaglądania do wnętrza czerpiemy z Mocy.

    Uściski Dalijo :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Człowiek to takie stworzenie że prędzej czy później znajdzie...nawet o tym nie wiedząc :))) Świadome korzystanie z Mocy jest jednak moim zdaniem rewelacyjne...stwarza tyle możliwości...tylko jak zawsze, kij ma dwa końce ...granica między jasna a ciemną strona mocy jest krucha...i moze tego obawiali się bogowie :)
      Pozdrrrowionka :)))

      Usuń
  3. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Upss..Przepraszam Loono ...niechcący usunęłam Twój komentarz , czasem za szybko coś kliknę no i stało się ...napisałaś że " czas zajrzeć do swojego wnętrza i odkryć tą wielką moc :) " Zgadzam się z Tobą , czas najwyższy aby zaprowadzić spójność pomiędzy ciałem , umysłem , duszą....świecić wewnętrznym blaskiem...często bywa że ciągle szukamy ...zdobywamy wiedzę, szczyty, karierę lecz nadal czegoś brak w tym biegu ... a odpowiedź jest tuż obok...najciemniej pod latarnią :)))
      Pozdrawiam cieplutko

      Usuń

Witam pokrewne dusze, które trafiły do mojego świata, bardzo mi przyjemnie Was u siebie gościć... Będzie mi niezmiernie miło gdy zostawicie po swoich odwiedzinach słówko. Każdy Wasz komentarz dodaje mi skrzydeł , poprawia humor i jest dla mnie inspiracją do dalszego działania .

Dziękuję i pozdrawiam serdecznie

Anonimowych gości aby nie byli tacy bezosobowi proszę o podpisanie się imieniem.