wtorek, 1 października 2013

Cytat tygodnia...

Pewnego razu, a był to dzień cudów, strudzony wędrowiec usiadł pod drzewem spełniającym życzenia. Rozmarzył się: 
Och, gdybym tak mógł coś zjeść. Stół pełen jadła pojawił się przed nim natychmiast. 
Kiedy podróżny zaspokoił głód, zapragnął napojów. I zaraz pojawiły się napoje. 
Zadowolony położył się pod drzewem i nagle przestraszył się: A jeżeli teraz pojawi się potwór? 
I potwór pojawił się. Ach, teraz pewnie mnie zje! 
I tak umarł wędrowiec zjedzony przez potwora.

Bhagwan Shree Rajneesh, Neo-Tarot, 
cyt. za: Tarot Księga Mądrości

Uważajmy więc wszyscy na to czego sobie życzymy , potęga umysłu jest wielka,nieobliczalna a zarazem neutralna i tylko od nas zależy jak ją ukierunkujemy .  
Polecam przy tej okazji film pl. Kula ,
psychologiczny obraz w wydaniu science fiction .

(...) Dwa czynniki bardziej niż cokolwiek decydują o tym, co nam się przytrafia w życiu: to, o czym myślimy, i w jaki sposób o tym myślimy przez cały czas. (...)
Brian Tracy

3 komentarze:

  1. Doskonały cytat, która idealnie odzwierciedla siłę naszej wyobraźni.
    "Kulę" oglądałam, bardzo dobry film, strach się bać.

    OdpowiedzUsuń
  2. "Kula" to klasyka, więc oczywiście że zaliczona, notabene świetna obsada. A wobraźnia z pewnością pozwala na więcej niż rzeczywistość. Dlatego tylu pokochało H. Pottera.pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń

Witam pokrewne dusze, które trafiły do mojego świata, bardzo mi przyjemnie Was u siebie gościć... Będzie mi niezmiernie miło gdy zostawicie po swoich odwiedzinach słówko. Każdy Wasz komentarz dodaje mi skrzydeł , poprawia humor i jest dla mnie inspiracją do dalszego działania .

Dziękuję i pozdrawiam serdecznie

Anonimowych gości aby nie byli tacy bezosobowi proszę o podpisanie się imieniem.