środa, 4 września 2013

Wierszem pisane...

 Dziś  w wierszem pisane , wspomnienie z dzieciństwa :



 Od pierwszych liter już na całe życie
 przyjaciel wierny, dobry i mądry
 co opowiada dzieje twojej ziemi
 odkrywa piękne i nieznane lądy.

 Od pierwszych liter już na całe życie
 zawsze przy tobie kiedy ją przywołasz.
 Do łez cię wzruszy Jankiem Muzykantem
 a jak Pinokio - ubawi wesoła.

 Będzie cię uczyć ptaków, kwiatów i ludzi,
 będzie ci radzić twój wierny przyjaciel szczery.?
 Zawsze przy tobie służyć ci gotowa
 od pierwszej w życiu poznanej litery.


 "Książka" - Kubiak Tadeusz




3 komentarze:

  1. Nie znałem tego wiersza, ale ile w nim prawdy! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Podobno książka to najlepszy przyjaciel człowieka. Otwiera nowe okna na świat, ukazuje nieznane dotąd historie, swoją niezwykłością dzieli się z innymi... ale czy na pewno?
    Najlepiej jest to sprawdzić! Chciałbym serdecznie zaprosić na odwiedziny nowego bloga z recenzjami książek. Recenzje te przybrały dość specyficzny wygląd, dlatego radzę się przygotować :).
    Zapraszam! Czytanki Gnoma
    (PS Przepraszam za spam. Wiem, jak bardzo potrafi on człowieka zirytować, ale myślę, że rozumiesz, iż czasem bez niego nie da się przekazać innym informacji o blogu. Jeśli uważasz to za stosowne, skasuj komentarz zaraz po przeczytaniu.)

    OdpowiedzUsuń
  3. A mnie się podoba taki "spam" o Czytankach Gnoma i zaraz nawet z niego skorzystam:)Tak sobie wędruję po tym ślicznym blogu i też mam chęć się czymś podzielić, a dokładnie świeżo odkrytą książką w stylu trochę "Ani" (ale tylko trochę, bo LMMontgomery jest poza konkurencją, przynajmniej dla mnie:), ale książką polską, zatytułowaną Prymuska. Właśnie ją skończyłam czytać i szukam.. w sumie to nie wiem czego szukam;)Potwierdzenia moich odczuć i wrażeń po lekturze? Tak, chyba tak. Też tak macie? Ale tutaj jest tak ślicznie wszystko urządzone na tym blogu... że chyba w końcu też zacznę prowadzić swój:) Daria

    OdpowiedzUsuń

Witam pokrewne dusze, które trafiły do mojego świata, bardzo mi przyjemnie Was u siebie gościć... Będzie mi niezmiernie miło gdy zostawicie po swoich odwiedzinach słówko. Każdy Wasz komentarz dodaje mi skrzydeł , poprawia humor i jest dla mnie inspiracją do dalszego działania .

Dziękuję i pozdrawiam serdecznie

Anonimowych gości aby nie byli tacy bezosobowi proszę o podpisanie się imieniem.